sabato 22 marzo 2025

Vështirësitë në marrjen e një takimi në Ambasadën Italiane në Pakistan për lëshimin e vizës hyrëse: reflektim juridiko-administrativ

 

Vështirësitë në marrjen e një takimi në Ambasadën Italiane në Pakistan për lëshimin e vizës hyrëse: reflektim juridiko-administrativ

nga Avv. Fabio Loscerbo

Në vitet e fundit, marrja e një vize hyrëse për në Itali nga qytetarët e huaj, veçanërisht nga vendet jashtë Bashkimit Evropian si Pakistani, është bërë një proces gjithnjë e më kompleks dhe joefikas. Një rast i dokumentuar nga burime ligjore nxjerr në pah një sërë problemesh strukturore dhe procedurale që ngrejnë pikëpyetje mbi efektivitetin e të drejtave të njohura për aplikuesit dhe respektimin e parimeve themelore të administratës publike.

1. Kuadri ligjor dhe përgjegjësitë e administratës publike

Lëshimi i vizës për punësim me kontratë rregullohet nga neni 22 i Dekretit Legjislativ nr. 286/1998 (Teksti Unik për Imigracionin) dhe neni 31 i Dekretit Presidencial nr. 394/1999. Pasi të jetë lëshuar Nulla Osta nga Sporteli Unik për Imigracionin, Ambasada Italiane kompetente është e detyruar, sipas nenit 4 të së njëjtës rregullore, të lëshojë vizën në mënyrë “pasuese dhe plotësuese”.

Parimi i administratës së mirë, i përcaktuar nga neni 97 i Kushtetutës dhe i forcuar nga neni 41 i Kartës së të Drejtave Themelore të Bashkimit Evropian, kërkon që çdo procedurë administrative të përfundojë brenda një afati të arsyeshëm, siç parashikohet edhe nga neni 2 i Ligjit nr. 241/1990. Megjithatë, në shumë raste janë shfaqur vonesa të konsiderueshme dhe të pajustifikuara.

2. Vonesat dhe mungesa e përgjigjeve në procedurë

Në një rast domethënës, një qytetar i huaj mori Nulla Osta më 31 maj 2024. Megjithëse dorëzoi pasaportën në ambasadë që në tetor 2024, dhe pavarësisht shumë kërkesave, paralajmërimeve dhe kërkesave për akses në dokumente nga avokati, deri më sot viza nuk është lëshuar.

Procedura administrative ka zgjatur për muaj të tërë, pa asnjë komunikim zyrtar nga administrata, në kundërshtim me detyrimet për transparencë dhe pjesëmarrje në procedurë sipas neneve 7 dhe 10 të Ligjit nr. 241/1990. Edhe kërkesat drejtuar Inspektoratit për Funksionin Publik dhe organeve kontrolluese të Ministrisë së Jashtme nuk kanë sjellë zgjidhje konkrete.

3. Pasiguri në menaxhimin nga palë të treta

Një problem tjetër ka të bëjë me menaxhimin e takimeve dhe dosjeve përmes palëve të treta, siç është kompania BLS Islamabad, e ngarkuar nga përfaqësia diplomatike për të vepruar si sportel për qytetarët. Megjithëse ka një funksion ndërmjetësues, mbeten pasiguri për rregullat e brendshme, kriteret e përparësisë dhe transparencën e listave të pritjes.

Kërkesat për akses në dokumente kanë përfshirë pyetje në lidhje me marrëveshjen me BLS, listat e dosjeve në pritje, numrin e takimeve të dhëna ose të refuzuara dhe çdo urdhër shërbimi të nxjerrë nga ambasada. Këto dokumente nuk janë vënë në dispozicion, megjithëse ekziston një detyrim ligjor për këtë.

4. Pasojat ligjore dhe nevoja për reformë

Vonesa në lëshimin e vizës e bën të pavlefshëm Nulla Osta-n e lëshuar, cenon të drejtën e qytetarit të huaj për të punuar në mënyrë të rregullt në Itali dhe shkakton dëm ekonomik dhe social si për punëdhënësin ashtu edhe për aplikuesin. Për më tepër, mund të ngrejë përgjegjësi administrative dhe mund të çojë në procese gjyqësore për dëmshpërblim për vonesë ose shkelje të detyrimeve procedurale.

Shfaqet nevoja e fortë për një reformë strukturore të sistemit të lëshimit të vizave, duke përfshirë një kontroll më rigoroz të ambasadave, digjitalizimin efektiv të procedurave dhe publikimin transparent të të dhënave statistikore mbi ecurinë e praktikave.

Përfundime

Rasti i Ambasadës Italiane në Pakistan është përfaqësues i një problematike të përhapur në menaxhimin konsullor të procedurave të imigracionit. Mungesa e transparencës, zgjatja e paarsyeshme e procedurave dhe mungesa e përgjegjshmërisë administrative cenojnë të drejtën e qytetarëve të huaj për të pasur një trajtim të drejtë, efektiv dhe në kohë të kërkesave të tyre. Është urgjente që Ministria e Jashtme dhe Qeveria të ndërhyjnë për të siguruar një administratë konsullore efikase dhe në përputhje me parimet e shtetit të së drejtës dhe administratës së mirë.


Avv. Fabio Loscerbo
Avokat pranë Gjykatës së Kasacionit dhe Gjykatave të Larta
Lobist në fushën e Migracionit dhe Azilit – Regjistri i Transparencës së BE ID: 280782895721-36
📍 Bologna – Via Ermete Zacconi nr. 3/A
📍 Soverato (CZ) – Via Pietro Nenni nr. 21
📧 avv.loscerbo@ordineavvocatibopec.it
📞 +39 334 1675274

Nessun commento:

Posta un commento

🎙️ Titulli i episodit: "Regjistrimi në SIS: mbrojtja lejohet, konvertimi jo"

 🎙️ Titulli i episodit : "Regjistrimi në SIS: mbrojtja lejohet, konvertimi jo" 🎧 Teksti i lexuar : Mirë se vini në E Drejta ...